MIKROTEST świadczy usługi wg polityki jakości w zakresie wykonywania pomiarów i wzorcowania, legalizacji przyrządów pomiarowych, naprawy modernizacji regeneracji oraz serwisu narzędzi kontrolno-pomiarowych wyposażenia. Oferuje techniczne i metrologiczne informatyczne doradztwo i szkolenia z wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów Badawczych i Wzorcujących. Konsultacje z systemu zarządzania jakością oraz technicznej działalności i wiarygodności wyników badań i pomiarów wg normatywnych metod i dobrej praktyki laboratoryjnej profesjonalnej. Jakość kalibracji i zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025.
Polityka jakości Ośrodka Wsparcia Technicznego MIKROTEST
Ośrodek Wsparcia Technicznego MIKROTEST stworzyliśmy w celu kompleksowego zaspokojenia potrzeb i wsparcia działalności naszych Klientów w zakresie metrologii oraz związanej z nią techniki i informatyki. Naszym głównym celem jest dostarczenie wysokiej jakości usług w zakresie wzorcowania, naprawy i modernizacji przyrządów pomiarowych oraz w obszarze szkoleń, konsultacji i doradztwa związanych z metrologią oraz systemem zarządzania jakością w Laboratorium wg ISO 17025. Nasze cele staramy się realizować tak, aby Klienci nie mieli wątpliwości, co do rzetelności, bezstronności oraz wiarygodności wykonanych przez nas usług. Zależy nam na pełnym zaufaniu do wyników uzyskiwanych w Laboratorium Wzorcującym MIKROTEST oraz dobrej ocenie naszej działalności w zakresie serwisu przyrządów pomiarowych, szkoleń, doradztwa i konsultacji.
Zaufanie oraz renomę na rynku usług metrologicznych zdobywamy i utrzymujemy poprzez:
- stosowanie sprawdzonych metod wzorcowań i pomiarów, opartych na aktualnych dokumentach normatywnych,
- stosowanie dobrej praktyki profesjonalnej przez Laboratorium Wzorcujące MIKROTEST,
- ciągłą identyfikację potrzeb i problemów Klientów oraz dostarczeniu im rzetelnych, konkretnych i wysokiej jakości usług,
- współpracy z uznanymi i kwalifikowanymi dostawcami wyrobów i usług w zakresie napraw, modernizacji oraz serwisu wyposażenia pomiarowego,
- terminowego wywiązywania się umów i innych zobowiązań w stosunku do Klienta.
Dążąc do osiągnięcia stałej satysfakcji naszych Klientów, sami poddajemy się ciągłemu doskonaleniu w zakresie działalności Laboratorium Wzorcującego oraz w obszarze naszych pozostałych usług, poprzez:
- działalność opartą na systemie zarządzania jakością wg. PN-EN ISO/IEC 17025,
- zarządzanie poprzez systematyczne wytyczanie i aktualizowanie celów dotyczących jakości oraz ciągłe doskonalenie skuteczności ich osiągania,
- stałe zaangażowanie w realizowaniu wytyczonych celów jakości.
start